KLANT

ProDoor Group // Boven-Leeuwen

BOUWSTENEN

Merkcontent // Merkcontentmanagement // Marketingteam


HET PROJECT

Het fundament staat al als een (vries)huis. PRODOOR is hét aanspreekpunt voor alles voor industriële deuren in de voedingsindustrie. Van koel-vriesdeuren tot snelloopdeuren, en van nieuwbouw, renovatie tot serviceprojecten. Zij weten dit op een hele slimme wijze te vermarkten door al in de eerste fase van ontwikkeling - met de architect - betrokken te zijn en te adviseren. Krachtig en kansrijk, ook voor marketing om dit op de juiste manier te vertalen en PRODOOR op de kaart te zetten middels het juiste merkcontentmanagement.

DOEL & RESULTAAT

Als de fundering staat, is het tijd om te bouwen. Het marketingteam is ingezet om merkcontent te creëren en vervolgens merkcontentmanagement op een slimme wijze uit te voeren om naamsbekendheid te vergroten. Precies zoals PRODOOR ook op een slimme wijze haar deuren verkoopt. Er is zelfs aandacht besteedt aan het inzetten van een sterk werkgeversmerk om ook te zorgen voor de juiste aantrekkingskracht voor (nieuwe) medewerkers. Het binnenhalen van meer opdrachten wordt gerealiseerd door marketing ‘als een cirkel rond’ in te zetten, te blijven herhalen en door met simpele inzet van Social Media een groot bereik te creëren. De uitbouw voor verdere groei en professionalisering is gedaan.

GEBOUWD MET

Annette Zeldenrust // Zeldenrust Marketing [ online marketeer en webbouwer ]

Daan van Wijnen // Dadex [ webbouwer ]

John van Gelder // JVG Vakfotografie [ fotografie ]

Willem Hartgers // Willem Hartgers Vormgeving [ ontwerp en DTP ]


DIT WIL IK OOK