KLANT

JACK MULLER B.V. // Wijchen

BOUWSTENEN

Merkanalyse // Merkstrategie // Merkconcept // Merkontwerp // Merkcontent // Merkcontentmanagement // Marketingteam


HET PROJECT

Al 25 jaar de verbindende schakel. Familiebedrijf JACK MULLER is hét Staal Service Center van Nederland, met focus op voorgelakt en bekleed staal voor toepassing in de bouw en maakindustrie. Hoe zij door het bouwen aan een solide band met hun relaties al zoveel jaren actief zijn en ook aan de meest bijzondere en grootste projecten hebben kunnen bouwen, dát is ijzersterk. Nu is het tijd om dit in marketing tot uiting te laten komen en het vooruitstrevende aspect naar buiten te brengen. Samen bouwen aan de toekomst!

DOEL & RESULTAAT

Het merk JACK MULLER duidelijk en onderscheidend (her)positioneren in de markt en vergroten van de algemene naamsbekendheid, het merk dus ijzersterk neerzetten. Alle bouwstenen zijn ingezet; van analyse tot merkcreatie en het daadwerkelijk bouwen aan het merk met de lancering van de nieuwe website én shop en de inzet van Social Media. De volgende klussen in het bouwtraject dienen zich alweer aan; de fundering neerzetten van eigen JACK MULLER producten en het uitrollen van een duurzaam concept. Dit draagt allemaal bij een re-branding die op alle fronten klopt en ijzersterk in elkaar zit en waar iedere dag vol trots aan en mee gewerkt wordt door alle medewerkers van JACK MULLER.

GEBOUWD MET

Annette Zeldenrust // Zeldenrust Marketing [ online marketeer ]
Kim de Veer // CommuniKim [ tekstschrijver ]
Nick Nelissen // Solvisoft [ webbouwer ]
Jamie Schaap // OVCA Productions [ fotografie en video ]


DIT WIL IK OOK